سوالاتی که هر شرکت باید قبل از انتخاب مشاور ، از ایشان بپرسد؟

با پیچیده تر شدن مسایل کسب وکار ، حوزه مشاوره بخصوص مشاوره مدیریت به  صنعتی رو به رشد تبدیل شده است. مشاوران مارکتینگ، مشاوران برندسازی و توسعه کسب و کار ، به وفور می توان در شبکه های مجازی به چشم می خورند.

در این میان شرکت هایی که متقاضی همکاری با این مشاوران هستند، با این مساله مواجهند که چگونه از بین ایشان بهترین را انتخاب کنند. و مهمترین ملاک ها برای انتخاب یک مشاور کدامند؟

سوال از مشاوران

در ادامه به سوالات اساسی می پردازیم که شرکت ها می توانند از مشاوران بپرسند تا بهتر بتوانند از بین ایشان بهترین انتخاب را داشته باشند؟

  1. در چه حوزه ای تخصص دارید؟
  2. چه مدت در این حرفه بوده اید؟
  3. تجربه کار با شرکت های مشابه را دارید؟
  4. آیا می توانید نمونه کارهای خود را ارائه کنید؟
  5. چه نوع گزارش هایی را از شما دریافت خواهیم کرد؟
  6. سازمان شما چقدر بزرگ است؟ یا چند نفر همکار دارید؟
  7. چه پروژه های دیگری را در این زمینه کار کرده اید که شبیه به این هستند؟ چه تشابهات و تفاوتهایی دارند؟
  8. چه کسی با ما در این پروژه همکاری خواهد کرد؟ آیا می توانیم با آن شخص مصاحبه کنیم؟
  9. انتظارات شما از مشارکت هیئت مدیره / کارمندان ما در این روند چیست؟ چه چیزی را می توانیم از تو انتظار داشته باشیم؟
  10. چند جلسه و چه مدت زمانی نیازمند مدیران مجموعه هستید؟ بعد از اتمام مراحل کار، چه پیگیری هایی وجود دارد؟
  11. برای انجام این پروژه چه پیشنهادی دارید از نظر میزان ساعت ؟ و مقدار هزینه ؟
  12. حجم کاری شما در حال حاضر چیست؟ چه مدت طول خواهد کشید تا پروژه ما تمام شود؟
  13. چرا فکر می کنید برای این پروژه بهترین گزینه هستید؟ چرا باید شما را انتخاب کنیم؟
اصول برندسازی شخصی
جانشین پروری در شرکت های خانوادگی-مهدی ترکمان
بازاریابی محتوایی مهدی ترکمان
سوالات اساسی از مشاوران
برندسازی شخصیتی
قیمت گذاری- مهدی ترکمان
۹۷ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *