https://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/10/seg2.jpeg371660مهدی ترکمانhttps://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/06/logo-torkaman-noword12.jpgمهدی ترکمان2020-10-12 09:52:562020-10-12 09:52:56راهبردهای اصلی در بخش بندی بازار
https://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/09/جانشین2.jpg375666مهدی ترکمانhttps://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/06/logo-torkaman-noword12.jpgمهدی ترکمان2020-09-05 11:07:222020-09-05 11:25:52جانشین پروری در شرکت های خانوادگی، چالشها و راهکارها
https://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/07/مشاوره-سوالات.jpg374667مهدی ترکمانhttps://mehditorkaman.ir/wp-content/uploads/2020/06/logo-torkaman-noword12.jpgمهدی ترکمان2020-07-26 13:44:252020-07-26 13:44:25سوالاتی که هر شرکت باید قبل از انتخاب مشاور، از ایشان بپرسد؟
۸ ویژگی برند شخصی معتبر
راهبردهای اصلی در بخش بندی بازار
۶ نکته حیاتی در برندسازی شخصی
جانشین پروری در شرکت های خانوادگی، چالشها و راهکارها
هفت اشتباه بزرگ برندسازان در بازاریابی محتوایی
سوالاتی که هر شرکت باید قبل از انتخاب مشاور، از ایشان بپرسد؟
پنج گام اساسی در برندسازی با رویکرد شخصیتی
چگونه قیمت گذاری پایین رقبا را خنثی کنیم؟
آیا صنعت تبلیغات مرده است؟
جای خالی تیمهای گزارش گیری از بازار، در لوازم خانگی