یکی از راه های توسعه کسب و کارها، توسعه سبد محصولی است، اما تاریخ بازاریابی و برندسازی پر از پروژه های شکست خورده در حوزه تنوع محصول است.
با این وجود شرکت ها همچنان به استقبال استراتژی تنوع محصولی می روند.
توضیحات وبینار:
صنعت مشاوره مدیریت در دنیا پیشگام و رو به رشد هست اما در کشورما با مشکلات زیادی روبرو است.
یکی از مشکلات پیش روی مشاوران، عدم تعامل مناسب بین کارفرما و مشاوران است.
در این وبینار می خواهم با اتکا به تجربیات چندین ساله در حوزه مشاوره، نکاتی را برای مدیران بیان کنم که به آنها در موفقیت پروژه های مشاوره مدیریت کمک کند.
توضیحات وبینار:
برندها در مسیر رشد و توسعه با دو پرسش اصلی مواجهند؟
چگونه می توانی تعداد بیشتری محصول بفروشیم؟
چگونه می توانیم به قیمت بالاتری بفروشیم؟
با رعایت اصول و درس گرفتن از تاریخ برندسازی می توان از هدر رفتن سرمایه های هنگفت پیشگیری کرد.
در این وبینار از نگاه استراتژی برندسازی و بر اساس مدل BAV به سوالات مطرح شده پاسخ می دهیم.