دکتر مهدی ترکمان
دکتر مهدی ترکمان

داستان من

مهــــدی ترکـــمان

مشاور برندسازی و توسعه کسب و کار

 

چشم انداز من ایرانی ست که توسعه پایدار با همه جوانبش در آن شکل گرفته باشد. در این مسیر ماموریت خود را کمک به شرکتهای داخلی برای افزایش بهره وری و اشتغالزایی می دانم.  ابزارم نیز دانش و تجربه پیاده سازی استراتژی و برندسازی در سازمان هاست.

مواجهه با خودخواهی و خودمداری خسته ام می کند و لبخند رضایت کارکنان سازمانها، به من شادابی و نیرو می بخشد.

تجربه های مشاوره و همکاری 

عضو اجتماع یادگیری متمم

آ- تحصیلات :

      دکتری مدیریت کسب و کار DBA از دانشگاه تهران   

      دوره مدیریت عالی راهبردی کسب و کار در موسسه آموزش عالی آزاد نگاره 

    فوق لیسانس علوم اجتماعی- جامعه شناسی از دانشگاه خوارزمی تهران 

      گذراندن دوره های آموزشی «مشاوره حرفه ای CTC» «مدیریت و رهبری برند» ، ««اصول کاربردی بازاریابی و فروش»، «مشاوره مدیریت» ، «مدیریت منابع انسانی» ،«آموزش شیوه های تحلیل شبکه های اجتماعی»  و…    

ب- سوابق مدیریتی و مشاوره:

      مشاور برندسازی هلدینگ میدکو (صنایع معدنی) 

      مشاور برندسازی شرکت لوازم خانگی کن 

      مشاور برند پالرمو (صنعت کاشی و سرامیک) 

      مشاور هلدینگ تابان گستر پویا 

      مشاور توسعه کسب و کار هیونص (قطعات لوازم خانگی) 

      مدیر مارکتینگ شرکت دایوپارس (مصنوعات دندانپزشکی) 

      مشاور بازاریابی شرکت تکدانه  

      مشاور توسعه کسب و کار لومانا (بردهای الکترونیکی لوازم خانگی) 

      مشاور برند شینفر (لوازم خانگی) 

      مشاور بازاریابی نماینده شرکت REGINOX هلند  و SCHOCK آلمان (لوازم خانگی) 

      مشاور برند آرتین (شیرآلات) 

      مشاور توسعه کسب و کار شرکت نوین چرخ 

      مشاور استراتژی توفیق دارو 

      مشاور صندوق توسعه کارآفرینی امید 

      مشاور کسب و کار در سامانه کارآفرینی میدون 

      مشاور رسمی سامانه الوبیزینس 

      مشاور توسعه بازار برند والرین 

      مدیر و مشاور در برند سرامینو  

      رییس توسعه بازار برند اسنوا (توکار) 

      مدیر بازاریابی و برندینگ مجموعه افرند اطلس 

      مشاور برند زیبان (لوازم خانگی) 

      مشاور شرکت دیزل بندی جنوب (نانووا)  

      مشاور دیجیتال مارکتینگ صرافی سامان 

      مشاور استراتژی و برندسازی سماسامانه 

      مشاور بازاریابی شرکت آسیا نگار افزار (لوازم خانگی) 

      رییس واحد تحقیقات بازار، شرکت صنایع استیل البرز 

      مدیر توسعه بازار شرکت آبراه تزئین (شیرآلات ساختمانی)  

      سرپرست واحد تحقیقات بازار شرکت صنایع بسته بندی شادمهر  

      مدرس دوره های برندسازی در سازمان های غیر دولتی 

      مدرس دوره های برندسازی شخصی 

       مشاور کارآفرینی در بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون 

      مدیر بخش تحقیقات بازاریابی شرکت پیمایش راهبردی آراد ،دارای گواهینامه صلاحیت مشاور آماری از مرکز آمار ایران  

      کارشناس ارشد تحقیقات بازار در شرکت پیمایش راهبردی آراد (بمدت 2 سال) 

      همکاری با شرکت ها و سازمانهای مختلف در اجرای طرحهای تحقیقات بازار  

      مدیر داخلی و کارشناس ارشد تحقیقات در شرکت پیمایش راهبردی آراد،  دارای گواهینامه صلاحیت مشاور آماری از مرکز آمار 

      مدیر پشتیبانی طرح ملی سرشماری تعاونی های کشور 

پ- فعالیتهای پژوهشی و آکادمیک :

      مجری طرح «توسعه کسب وکارهای روستایی» در صندوق کارآفرینی امید 

      مجری طرح «بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی»  

      مجری طرح «بررسی راههای توسعه بازاریابی در تعاونی های تولیدی و توزیعی»  

      مجری طرح «سنجش اثربخشی دوره های آموزشی رانندگان حرفه ای عمومی جاده ای» به سفارش سازمان حمل و نقل و پایانه ها. طرح برگزیده وزارت راه و ترابری  

      مجری طرح «بررسی راهکارهای افزایش سهم صادرات تعاونیها»  

      مجری طرح «بررسی نقاط قوت و ضعف مدیران و راههای بهبود مهارتهای مدیریتی در شرکتهای تعاونی»  

      مجری طرح «سنجش رضایت مغازه داران از وضعیت محصولات و خدمات توزیعی شرکت شیر پاستوریزه (آویسا)»  

پیمایش به بالا